LaventillePrinsip pengubah kuasaMemproses masalah umum baru dan penyelesaian yang sesuai

  • masa pelepasan:2022-11-01 12:25:26
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:666
  • Penerangan pantas:

    Laventille,Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan te

Kandungan artikel

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

LaventilleApa penyebab kegagalan inti pengubah kuasa?

Syarikat pengubah jenis kering

RawangSelepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.


LaventillePrinsip pengubah kuasaMemproses masalah umum baru dan penyelesaian yang sesuai



Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Penukar jenis kering adalah peralatan elektrik biasa, yang boleh digunakan untuk menukar tenaga bertukar satu nilai piawai ke nilai piawai yang lain dengan frekuensi yang sama. Penukar jenis kering melangkah naik digunakan untuk menukar tenaga berganti grad rendah ke tenaga berganti grad tinggi yang lain dengan frekuensi yang sama. Ia digunakan secara luas dalam industri frekuensi tinggi, seperti bekalan kuasa frekuensi pembolehubah.

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja,LaventilleBerapa banyak pengubah 1000 KVA, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

Jumlah jaminan kualitiJika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:


LaventillePrinsip pengubah kuasaMemproses masalah umum baru dan penyelesaian yang sesuai



Penghakiman cacat pengubah kuasa

NyahkiraMasalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

Penyebab akar jenis ketidakpastian ini ialah pengubah & ldquo; Troli Dalar & rdquo; Bila, kita perlu menggantikan pengubah kapasitas besar dengan pengubah kapasitas kecil dengan kadar penggunaan tinggi, dan kemudian hanya mempertimbangkan kehilangan besi dan mengabaikan kehilangan tembaga. Sebenarnya, untuk beban tertentu, kehilangan kuasa aktif kapasitas kecil melebihi kapasitas pengubah besar,LaventilleHarga pengubah 1000 KVA, jadi ia menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Penukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi, penyelenggaran dan pengangkutan, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.

LaventilleDisebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

Apabila pengubah kuasa berfungsi dengan muatan penuh, ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disediakan oleh sistem bekalan kuasa dan distribusi. Jika volum pengubah terlalu besar, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal, tetapi juga membuat pengubah berfungsi dengan muatan penuh atau muatan untuk masa yang panjang, mengembangkan nisbah kehilangan muatan penuh, mengurangkan faktor kuasa dan meningkatkan kehilangan Internet. Operasi seperti ini bukanlah pembangunan ekonomi atau saintifik.

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

SenicaMaklumat produk lain
  • MaarssenPlatform penangkapan jenis gunting bergerakPerbincangan panas teknologi mengenai arah inovas

    MaarssenPlatform penangkapan jenis gunting bergerakPerbincangan panas teknologi mengenai arah inovas

  • MaarssenPlatform mengangkat bebas halangan menegakAdakah anda tahu mengenai pengerjaan mesra alam?

    MaarssenPlatform mengangkat bebas halangan menegakAdakah anda tahu mengenai pengerjaan mesra alam?

  • MercedesKapasiti pengubah bilik distribusiPembalikan penawaran dan permintaan

    MercedesKapasiti pengubah bilik distribusiPembalikan penawaran dan permintaan

  • MunichPlatform angkat hidraulik lajurApakah kategori persembahan

    MunichPlatform angkat hidraulik lajurApakah kategori persembahan

  • MunichTekanan hidraulik paksi naik bimbitTerminologi asas

    MunichTekanan hidraulik paksi naik bimbitTerminologi asas

  • LorientJembatan naik kecilPenyelidikan kaedah proses pemasangan

    LorientJembatan naik kecilPenyelidikan kaedah proses pemasangan

  • LorientPlatform penangkapan jenis gunting bergerakMengapa menjadi penting dalam kawalan proses indus

    LorientPlatform penangkapan jenis gunting bergerakMengapa menjadi penting dalam kawalan proses indus

  • LorientPlatform mengangkat bebas halangan menegakTrend pembezaan pelarasan harga tetap tidak berubah

    LorientPlatform mengangkat bebas halangan menegakTrend pembezaan pelarasan harga tetap tidak berubah

  • segera:Peringatan: Maklumat LaventillePrinsip pengubah kuasaMemproses masalah umum baru dan penyelesaian yang sesuai memberi anda LaventillePrinsip pengubah kuasaMemproses masalah umum baru dan penyelesaian yang sesuai oleh syarikat kami, perkhidmatan LaventillePrinsip pengubah kuasaMemproses masalah umum baru dan penyelesaian yang sesuai dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk LaventillePrinsip pengubah kuasaMemproses masalah umum baru dan penyelesaian yang sesuai, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian LaventillePrinsip pengubah kuasaMemproses masalah umum baru dan penyelesaian yang sesuai. LaventillePrinsip pengubah kuasaMemproses masalah umum baru dan penyelesaian yang sesuai di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di LaventillePrinsip pengubah kuasaMemproses masalah umum baru dan penyelesaian yang sesuai, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!