Binhu ZeerYang merupakan pengubah kuasa menusuk minyak yang baikCara memeriksa ketegangan

  • masa pelepasan:2022-11-02 11:07:22
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:648
  • Penerangan pantas:

    Binhu Zeer,Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyakOperasi pengubah tenggelam minyakBinhu ZeerPembuat pengubah

Kandungan artikel

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

Operasi pengubah tenggelam minyak

Binhu ZeerPembuat pengubah berkata bahawa peralatan paparan suhu: mengukur nilai perubahan suhu mengikut sensor suhu PT yang terlibat dalam pembangingan tegangan bawah, Segera menunjukkan suhu angin setiap fasa (pemeriksaan keselamatan tiga fasa dan menunjukkan nilai besar Zui, dan rekod masa sejarah suhu tinggi Zui). Suhu tinggi Zui boleh dimasukkan dan output sebagai kuantiti analog mA, jika ia hendak jauh (jarak boleh mencapai m, komputer elektronik boleh dilengkapi dengan soket komputer elektronik, penghantar cerdas, dan pengubah boleh dikesan. Penggera suhu lebih dan perjalanan perisian sistem juga boleh ditandakan oleh data resistor sensor termistir Pt, supaya lebih lanjut meningkatkan kestabilan perisian sistem penyelamatan suhu.

Sudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.

Srinagar() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah,Binhu ZeerPenukar tenggelam minyak jenis S11, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, angin dan pasir.

Contohnya, pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.


Binhu ZeerYang merupakan pengubah kuasa menusuk minyak yang baikCara memeriksa ketegangan



Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

Mod perlindungan bagi pemilihan jenis pengubah ujian jenis kering

Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

biaya produksiDalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.

Dry type transformer factory

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa


Binhu ZeerYang merupakan pengubah kuasa menusuk minyak yang baikCara memeriksa ketegangan



Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

Kualiti yang baikPengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

Orang yang bertanggungjawab berkaitan Persekutuan Peralatan Rumah Cina Persekutuan Penukaran Persekutuan Peralatan Rumah Cina menunjukkan bahawa prospek pembangunan penukar di China pada masa depan masih merupakan trend pembangunan perlindungan persekitaran, bunyi rendah, keselamatan api dan pembebasan letupan dan kepercayaan tinggi. Terdapat dua prospek pembangunan utama: satu adalah trend pembangunan tegangan tinggi dan tegangan tinggi, terutama kV dan kV. The second is the development trend towards environmental protection energy conservation and miniaturization. The former key is applied to the long-distance substation project route,Binhu ZeerPeralatan elektronik kuasa, and the latter key is applied to the substation project route in big cities.

Pembuat pengubah kuasa

Binhu ZeerPengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

Sebab api dalam pengubah kuasa

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas,Binhu ZeerPengubah kuasa jenis kering 10kV, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

SenicaMaklumat produk lain
  • DenbicaTingkat Kecil Dalam Rumah VillaApa sumbernya

    DenbicaTingkat Kecil Dalam Rumah VillaApa sumbernya

  • EscazuKomposisi struktur pengubah tenggelam minyakAkal yang difahami oleh pengurusan sangat membantu

    EscazuKomposisi struktur pengubah tenggelam minyakAkal yang difahami oleh pengurusan sangat membantu

  • SacramentoPlatform penangkapan hidraulik 12 meterPerkara yang perlu diberi perhatian semasa membeli

    SacramentoPlatform penangkapan hidraulik 12 meterPerkara yang perlu diberi perhatian semasa membeli

  • SacramentoJembatan naik bergerak.apa keadaannya

    SacramentoJembatan naik bergerak.apa keadaannya

  • LeonTekanan hidraulik paksi boarding tetapKembali ke kestabilan

    LeonTekanan hidraulik paksi boarding tetapKembali ke kestabilan

  • LeonIndustrial rail type lifting platformParameter teknikal densitometer tulang

    LeonIndustrial rail type lifting platformParameter teknikal densitometer tulang

  • LeonTingkat kedua lif kecil rumah tanggaInovasi yang berkesan untuk mengubah strategi landskap

    LeonTingkat kedua lif kecil rumah tanggaInovasi yang berkesan untuk mengubah strategi landskap

  • NaranjoKonfigurasi perlindungan pengubah jenis keringApakah cara untuk menilai kelayakan

    NaranjoKonfigurasi perlindungan pengubah jenis keringApakah cara untuk menilai kelayakan

  • segera:Peringatan: Maklumat Binhu ZeerYang merupakan pengubah kuasa menusuk minyak yang baikCara memeriksa ketegangan memberi anda Binhu ZeerYang merupakan pengubah kuasa menusuk minyak yang baikCara memeriksa ketegangan oleh syarikat kami, perkhidmatan Binhu ZeerYang merupakan pengubah kuasa menusuk minyak yang baikCara memeriksa ketegangan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Binhu ZeerYang merupakan pengubah kuasa menusuk minyak yang baikCara memeriksa ketegangan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Binhu ZeerYang merupakan pengubah kuasa menusuk minyak yang baikCara memeriksa ketegangan. Binhu ZeerYang merupakan pengubah kuasa menusuk minyak yang baikCara memeriksa ketegangan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Binhu ZeerYang merupakan pengubah kuasa menusuk minyak yang baikCara memeriksa ketegangan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!