LiegeCharacteristics of dry type transformerCara mengatasi kesalahan penggunaan

  • masa pelepasan:2022-11-02 15:22:34
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:1043
  • Penerangan pantas:

    Liege,Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan b

Kandungan artikel

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

LiegeJika input penukar jenis kering merupakan bekalan kuasa penukaran bertukar, tenaga output adalah secara langsung proporsional dengan nisbah putaran koil bagi koil solenoid input. Jika anda menggunakan bateri boleh dimuatkan semula, kerana ia adalah DC, tambahkan sirkuit dalam sirkuit kuasa input untuk mengubahnya menjadi tekanan yang berubah secara terus menerus. Dengan cara itu, DC yang bertukar boleh dicapai pada output.

Dalam kehidupan sehari-hari tertentu, pengubah yang ditenggelamkan minyak dilepaskan keluar dalam bentuk gelombang. Gelombang ini seperti gelombang. Ia juga jenis tenaga kinetik. Sebenarnya, tinggi gelombang pengubah terbenam minyak juga menunjukkan saiz tenaga kinetik. Secara umum, sistem automatik komputer digunakan untuk mengawal panjang gelombang dan frekuensi gelombang elektromagnetik. Semakin panjang gelombang cahaya, semakin besar kuasa output. Sebaliknya, ia sangat kecil.

Sainte-MarieBunyi, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Setelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

Penukar jenis kering


LiegeCharacteristics of dry type transformerCara mengatasi kesalahan penggunaan



Dalam kehidupan harian tertentu kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Pertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.

Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

Jumlah jaminan kualiti(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

Contohnya, pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.


LiegeCharacteristics of dry type transformerCara mengatasi kesalahan penggunaan



Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).

Pelanggan pertamaKebocoran minyak dari radiator paip panas

Apabila minyak operasi dicampur dengan jenis-jenis minyak baru berbeza atau digunakan untuk minyak, ia juga diperlukan untuk melakukan ujian suhu tinggi dan rendah dan ujian lumpur, dan mengamati akumulasi lumpur. Akumulasi tidak boleh diakses. Hasil operasi templat campuran bukan bahawa minyak asal sangat lemah, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi,LiegeBagaimana pengubah menghantar elektrik, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

LiegePermukaan flange tidak sama,LiegePengubah jenis kotak 500, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.

Pasukan pengubah kuasa

Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

SenicaMaklumat produk lain
  • ProvdivPlatform mengangkat pelukisLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan kedap

    ProvdivPlatform mengangkat pelukisLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan kedap

  • ProvdivPemulihan Semi-AutomatikDi manakah perbezaan klasifikasi

    ProvdivPemulihan Semi-AutomatikDi manakah perbezaan klasifikasi

  • LiberiaJadual berat penukar tenggelam minyakApakah perbezaan pemotongan bahan yang berbeza

    LiberiaJadual berat penukar tenggelam minyakApakah perbezaan pemotongan bahan yang berbeza

  • GlivecsePlatform angkat hidraulik bergerakAdakah juruteknik pengeluar itu penting?

    GlivecsePlatform angkat hidraulik bergerakAdakah juruteknik pengeluar itu penting?

  • GlivecsePembelian jambatan naik tetapCiri-ciri mana yang harus diberi perhatian

    GlivecsePembelian jambatan naik tetapCiri-ciri mana yang harus diberi perhatian

  • San AntonioJembatan naik bergerak hidraulikApakah komponen asasnya

    San AntonioJembatan naik bergerak hidraulikApakah komponen asasnya

  • San AntonioPlatform mengangkat secara keseluruhanmembekalkan

    San AntonioPlatform mengangkat secara keseluruhanmembekalkan

  • San AntonioPemulihan ketinggian tinggiAnalisis titik pertumbuhan baru

    San AntonioPemulihan ketinggian tinggiAnalisis titik pertumbuhan baru

  • segera:Peringatan: Maklumat LiegeCharacteristics of dry type transformerCara mengatasi kesalahan penggunaan memberi anda LiegeCharacteristics of dry type transformerCara mengatasi kesalahan penggunaan oleh syarikat kami, perkhidmatan LiegeCharacteristics of dry type transformerCara mengatasi kesalahan penggunaan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk LiegeCharacteristics of dry type transformerCara mengatasi kesalahan penggunaan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian LiegeCharacteristics of dry type transformerCara mengatasi kesalahan penggunaan. LiegeCharacteristics of dry type transformerCara mengatasi kesalahan penggunaan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di LiegeCharacteristics of dry type transformerCara mengatasi kesalahan penggunaan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!