KhomutovPengubah 220 kVKembangkan pengeluaran

  • masa pelepasan:2022-11-19 11:15:20
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:364
  • Penerangan pantas:

    Khomutov,Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang

Kandungan artikel

Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

Solusi bunyi pengubah jenis kering

Khomutov. pemeriksaan sampel minyak & mdash& mdash; Parameter prestasi seperti resistensi pemampatan dan sisa akan dilakukan setiap tiga tahun. Terlalu muatan jangka panjang atau terlalu muatan pengubah boleh mengurangi masa siklus.

kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

ChamPerhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan,KhomutovTransfer minyak kuasa S13, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:


KhomutovPengubah 220 kVKembangkan pengeluaran



Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

Untuk mengelakkan kerosakan tekanan berlebihan lebih baik, kumpulan penyelenggaraan tekanan berlebihan Penangkat Tekanan Tinggi (seperti penyelenggara tekanan tenaga tenaga tinggi oksid zink ycs aktif) akan dipenuhi semula di sisi saluran bas tekanan berfungsi penukar jenis kering.

Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer,KhomutovIsolasi pengubah kuasa, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

Penyesuaian SkemaKebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini,KhomutovPembuat pengubah jenis kering S11, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:


KhomutovPengubah 220 kVKembangkan pengeluaran



Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?

Pembangunan potensiDalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.

Pembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim, lem resin epoksi patut digunakan untuk menuangkan pengubah jenis kering. Kerana persekitaran semacam ini tidak perlu memanaskan pengubah jenis kering, ia boleh beroperasi segera. Namun, untuk persekitaran aplikasi umum, pengubah jenis kering kelas H boleh digunakan.

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

KhomutovKebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Bunyi dalam kes kegagalan fasa

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

SenicaMaklumat produk lain
  • San AntonioPlatform mengangkat secara keseluruhanmembekalkan

    San AntonioPlatform mengangkat secara keseluruhanmembekalkan

  • San AntonioPemulihan ketinggian tinggiAnalisis titik pertumbuhan baru

    San AntonioPemulihan ketinggian tinggiAnalisis titik pertumbuhan baru

  • ParaisoJadual kehilangan pengubah distribusiMajlis yang berkenaan

    ParaisoJadual kehilangan pengubah distribusiMajlis yang berkenaan

  • MiddleburgPlatform angkat hidraulik bergerakOperasi pemeriksaan dan penggantian

    MiddleburgPlatform angkat hidraulik bergerakOperasi pemeriksaan dan penggantian

  • MiddleburgPembuat jambatan naik automobileBagaimana pasaran bergerak apabila harga spot naik dan har

    MiddleburgPembuat jambatan naik automobileBagaimana pasaran bergerak apabila harga spot naik dan har

  • MassaJembatan naik bimbit ForkliftUnsur lain fungsi pengedap

    MassaJembatan naik bimbit ForkliftUnsur lain fungsi pengedap

  • MassaPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterPemprosesan khusus industri

    MassaPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterPemprosesan khusus industri

  • MassaPemulihan semula bimbitIndustri ini mengikuti trend perkembangan teknologi

    MassaPemulihan semula bimbitIndustri ini mengikuti trend perkembangan teknologi

  • segera:Peringatan: Maklumat KhomutovPengubah 220 kVKembangkan pengeluaran memberi anda KhomutovPengubah 220 kVKembangkan pengeluaran oleh syarikat kami, perkhidmatan KhomutovPengubah 220 kVKembangkan pengeluaran dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KhomutovPengubah 220 kVKembangkan pengeluaran, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KhomutovPengubah 220 kVKembangkan pengeluaran. KhomutovPengubah 220 kVKembangkan pengeluaran di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KhomutovPengubah 220 kVKembangkan pengeluaran, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!