ThivaiHarga pengubah jenis kering 800kVABahan mentah biasa

  • masa pelepasan:2022-11-29 16:59:15
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:340
  • Penerangan pantas:

    Thivai,Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan ai

Kandungan artikel

Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

ThivaiPenukar jenis kering, peralatan elektrik statik, digunakan untuk mengubah semasa AC (semasa) nilai piawai tertentu ke jenis lain atau beberapa jenis voltaj kerja (semasa) dengan frekuensi yang sama dan nilai piawai yang berbeza. Menurut data pemeriksaan pengumpulan pengawasan kuartal ketiga tahun lepas yang dibebaskan oleh AQSIQ, diantara jenis komoditi pengubah jenis kering yang dihasilkan oleh penghasil di provinsi dan daerah bandar di seluruh negara jenis komoditi ditemukan tidak konsisten dengan persediaan spesifikasi yang berkaitan, dengan kadar persetujuan %& ldquo; Kebanyakan hasil ini menunjukkan tahap kualiti industri pengubah jenis kering China pada tahap ini.

Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

WanjuApabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.


ThivaiHarga pengubah jenis kering 800kVABahan mentah biasa



Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Apabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks,ThivaiSenarai lengkap Model Penukar, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

Rakmandasi halaman rumahMod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin,ThivaiSaiz pengubah jenis kering, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi,ThivaiSaiz pengubah jenis kering Scb11, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.


ThivaiHarga pengubah jenis kering 800kVABahan mentah biasa



Pengubah terbenam minyak

Selamat datang panggilanUntuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

Pembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim, lem resin epoksi patut digunakan untuk menuangkan pengubah jenis kering. Kerana persekitaran semacam ini tidak perlu memanaskan pengubah jenis kering, ia boleh beroperasi segera. Namun, untuk persekitaran aplikasi umum, pengubah jenis kering kelas H boleh digunakan.

Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

ThivaiSolusi bunyi pengubah jenis kering

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Syarikat pengubah jenis kering

SenicaMaklumat produk lain
  • KemnitzPrice of Mobile Scissor Fork Lifting PlatformBagaimana menilai kualiti

    KemnitzPrice of Mobile Scissor Fork Lifting PlatformBagaimana menilai kualiti

  • KemnitzPlatform penangkapan hidraulik tahapApakah aspek penuh dari

    KemnitzPlatform penangkapan hidraulik tahapApakah aspek penuh dari

  • San RafaelKeperlukan pemasangan untuk bangku pengubah distribusiDasar pasaran industri

    San RafaelKeperlukan pemasangan untuk bangku pengubah distribusiDasar pasaran industri

  • Bandar lama ShiqiqingPlatform angkat silinder hidraulikAsal

    Bandar lama ShiqiqingPlatform angkat silinder hidraulikAsal

  • Bandar lama ShiqiqingFabrik Penghasilan DengCheQiaoCara mengenal pasti barang palsu

    Bandar lama ShiqiqingFabrik Penghasilan DengCheQiaoCara mengenal pasti barang palsu

  • JacksonvilleJembatan pengangkutan gudangRamalan saiz pasaran

    JacksonvilleJembatan pengangkutan gudangRamalan saiz pasaran

  • JacksonvilleSelf propelled mobile lifting platformApa prestasi fizikal

    JacksonvilleSelf propelled mobile lifting platformApa prestasi fizikal

  • JacksonvillePlatform penangkapan hidraulik tahapAnalisis sebab-sebab untuk digunakan secara meluas

    JacksonvillePlatform penangkapan hidraulik tahapAnalisis sebab-sebab untuk digunakan secara meluas

  • segera:Peringatan: Maklumat ThivaiHarga pengubah jenis kering 800kVABahan mentah biasa memberi anda ThivaiHarga pengubah jenis kering 800kVABahan mentah biasa oleh syarikat kami, perkhidmatan ThivaiHarga pengubah jenis kering 800kVABahan mentah biasa dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ThivaiHarga pengubah jenis kering 800kVABahan mentah biasa, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ThivaiHarga pengubah jenis kering 800kVABahan mentah biasa. ThivaiHarga pengubah jenis kering 800kVABahan mentah biasa di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ThivaiHarga pengubah jenis kering 800kVABahan mentah biasa, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!