IcelandMinyak Transformer ditenggelamkanPemboleh ubah semasa pengetatan

  • masa pelepasan:2022-11-30 09:48:48
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:397
  • Penerangan pantas:

    Iceland,IcelandInspection contents of dry-type transformer,Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan bole

Kandungan artikel
IcelandInspection contents of dry-type transformer,

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.

IcelandJika input penukar jenis kering merupakan bekalan kuasa penukaran bertukar, tenaga output adalah secara langsung proporsional dengan nisbah putaran koil bagi koil solenoid input. Jika anda menggunakan bateri boleh dimuatkan semula, kerana ia adalah DC, DC yang bertukar boleh dicapai pada output.

Penukar jenis kering

Pelabuhan LamaPemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.


IcelandMinyak Transformer ditenggelamkanPemboleh ubah semasa pengetatan



Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

Analisis penyimpanan kuasa pengubah

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

produk baruOperasi pengubah tenggelam minyak

Bunyi pengubah jenis kering berasal dari

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).


IcelandMinyak Transformer ditenggelamkanPemboleh ubah semasa pengetatan



Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

Produsi keselamatankV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, nilai perlahan wayar mendarat akan diukur dengan tepat setiap dua tahun.

Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

IcelandKawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:

Jika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm, hentikan angkat, stabilkan tutup lonceng, dan periksa kapasitas bearing inti angkat, pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.

SenicaMaklumat produk lain
  • BedgoshPlatform mengangkat liga aluminium empat pilarLonjakan pelaburan industri

    BedgoshPlatform mengangkat liga aluminium empat pilarLonjakan pelaburan industri

  • BedgoshMesin pembukaan hidraulik besarKetumpatan rendah bahan polimer

    BedgoshMesin pembukaan hidraulik besarKetumpatan rendah bahan polimer

  • Orang CaymansImpedansi pengubah kuasaMekanisme harga jangka pendek

    Orang CaymansImpedansi pengubah kuasaMekanisme harga jangka pendek

  • Frankfurt am MainPlatform angkat hidraulik 10 meterAkal penggunaan dan penyelenggaraan

    Frankfurt am MainPlatform angkat hidraulik 10 meterAkal penggunaan dan penyelenggaraan

  • Frankfurt am MainJenis bergerak jembatan naik hidraulikLapisan perlindungan anti selip

    Frankfurt am MainJenis bergerak jembatan naik hidraulikLapisan perlindungan anti selip

  • TapolcaJembatan boarding mudahAnalisis kaedah pemasaran e-dagang

    TapolcaJembatan boarding mudahAnalisis kaedah pemasaran e-dagang

  • TapolcaPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikBeli kerja subsidi

    TapolcaPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikBeli kerja subsidi

  • TapolcaMesin pembukaan lembaran automatikArahan penyelenggaraan dan langkah operasi

    TapolcaMesin pembukaan lembaran automatikArahan penyelenggaraan dan langkah operasi

  • segera:Peringatan: Maklumat IcelandMinyak Transformer ditenggelamkanPemboleh ubah semasa pengetatan memberi anda IcelandMinyak Transformer ditenggelamkanPemboleh ubah semasa pengetatan oleh syarikat kami, perkhidmatan IcelandMinyak Transformer ditenggelamkanPemboleh ubah semasa pengetatan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk IcelandMinyak Transformer ditenggelamkanPemboleh ubah semasa pengetatan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian IcelandMinyak Transformer ditenggelamkanPemboleh ubah semasa pengetatan. IcelandMinyak Transformer ditenggelamkanPemboleh ubah semasa pengetatan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di IcelandMinyak Transformer ditenggelamkanPemboleh ubah semasa pengetatan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!