TrevisoPengubah 1600 minyak tenggelamPertumbuhan kapasiti pengeluaran telah terhenti

  • masa pelepasan:2022-11-30 18:43:36
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:742
  • Penerangan pantas:

    Treviso,Syarikat pengubah minyak terjunApabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di

Kandungan artikel

Syarikat pengubah minyak terjun

Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

TrevisoPemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.

Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

RhodesPenukar jenis kering

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Pengubah kuasa


TrevisoPengubah 1600 minyak tenggelamPertumbuhan kapasiti pengeluaran telah terhenti



Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, apabila lapisan pengasingan rosak arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

Penukar jenis kering, peralatan elektrik statik, digunakan untuk mengubah semasa AC (semasa) nilai piawai tertentu ke jenis lain atau beberapa jenis voltaj kerja (semasa) dengan frekuensi yang sama dan nilai piawai yang berbeza. Menurut data pemeriksaan pengumpulan pengawasan kuartal ketiga tahun lepas yang dibebaskan oleh AQSIQ, diantara jenis komoditi pengubah jenis kering yang dihasilkan oleh penghasil di provinsi dan daerah bandar di seluruh negara, jenis komoditi ditemukan tidak konsisten dengan persediaan spesifikasi yang berkaitan, dengan kadar persetujuan %& ldquo; Kebanyakan hasil ini menunjukkan tahap kualiti industri pengubah jenis kering China pada tahap ini.

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

reformPenyebar bunyi pengubah jenis kering

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:


TrevisoPengubah 1600 minyak tenggelamPertumbuhan kapasiti pengeluaran telah terhenti



Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan,TrevisoPenukar jenis kering scb10-100, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar,TrevisoPenghantaran kuasa automatik pengubah, membahayakan semua produksi, mengikut garis induksi magnetik inti ferrit pengubah, yang mempromosikan struktur molekul dalaman inti ferrit untuk berinteraksi satu sama lain, melepaskan tenaga, dan kemudian kehilangan sebahagian tenaga elektromagnetik, iaitu kehilangan histeresis. Yang lain adalah kehilangan vortex apabila pengubah berfungsi.

Pengubah kuasa

TrevisoKebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Kilang pengubah kuasa

SenicaMaklumat produk lain
  • JacksonvilleSelf propelled mobile lifting platformApa prestasi fizikal

    JacksonvilleSelf propelled mobile lifting platformApa prestasi fizikal

  • JacksonvillePlatform penangkapan hidraulik tahapAnalisis sebab-sebab untuk digunakan secara meluas

    JacksonvillePlatform penangkapan hidraulik tahapAnalisis sebab-sebab untuk digunakan secara meluas

  • San DiegoKeperlukan pemasangan untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak dalamMenarik permintaan pas

    San DiegoKeperlukan pemasangan untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak dalamMenarik permintaan pas

  • BajaPlatform angkat tetap hidraulikPengalaman dan teknologi tinggi

    BajaPlatform angkat tetap hidraulikPengalaman dan teknologi tinggi

  • BajaFabrik jambatan penerbangan hidraulikKenapa suhunya tinggi

    BajaFabrik jambatan penerbangan hidraulikKenapa suhunya tinggi

  • OluJembatan pengangkutan khususKeadaan prestasi kebolehpercayaan peralatan

    OluJembatan pengangkutan khususKeadaan prestasi kebolehpercayaan peralatan

  • OluTrailer folding arm lifting platformPertikaian dalam bidang perdagangan

    OluTrailer folding arm lifting platformPertikaian dalam bidang perdagangan

  • OluPlatform penangkapan jenis topi sidang aluminumIntensiti penyiasatan dan tadbir urus

    OluPlatform penangkapan jenis topi sidang aluminumIntensiti penyiasatan dan tadbir urus

  • segera:Peringatan: Maklumat TrevisoPengubah 1600 minyak tenggelamPertumbuhan kapasiti pengeluaran telah terhenti memberi anda TrevisoPengubah 1600 minyak tenggelamPertumbuhan kapasiti pengeluaran telah terhenti oleh syarikat kami, perkhidmatan TrevisoPengubah 1600 minyak tenggelamPertumbuhan kapasiti pengeluaran telah terhenti dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TrevisoPengubah 1600 minyak tenggelamPertumbuhan kapasiti pengeluaran telah terhenti, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TrevisoPengubah 1600 minyak tenggelamPertumbuhan kapasiti pengeluaran telah terhenti. TrevisoPengubah 1600 minyak tenggelamPertumbuhan kapasiti pengeluaran telah terhenti di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TrevisoPengubah 1600 minyak tenggelamPertumbuhan kapasiti pengeluaran telah terhenti, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!