PotenzaPengubah jenis kering 10kV scb12Penghantaran pantas

  • masa pelepasan:2022-12-01 09:11:41
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:1388
  • Penerangan pantas:

    Potenza,Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi,PotenzaHarga peng

Kandungan artikel

Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi,PotenzaHarga pengubah jenis kering seri scb11, apa mod kabel pengubah jenis kering?

Bunyi dalam kes kegagalan fasa

PotenzaPenyebab akar jenis ketidakpastian ini ialah pengubah & ldquo; Troli Dalar & rdquo; Bila, kita perlu menggantikan pengubah kapasitas besar dengan pengubah kapasitas kecil dengan kadar penggunaan tinggi, dan kemudian hanya mempertimbangkan kehilangan besi dan mengabaikan kehilangan tembaga. Sebenarnya,PotenzaPemulihan kabinet pengubah, untuk beban tertentu, kehilangan kuasa aktif kapasitas kecil melebihi kapasitas pengubah besar, jadi ia menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Operasi pengubah tenggelam minyak

Al Fulah() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Penghakiman cacat pengubah kuasa


PotenzaPengubah jenis kering 10kV scb12Penghantaran pantas



Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Apabila kuasa output P bagi pengubah sama dengan kuasa input P, efisiensi & ETA; Sama, pengubah tidak akan menyebabkan kehilangan. Tetapi sebenarnya, tidak ada pengubah seperti itu. Energi elektromagnetik pengubah sentiasa menyebabkan kehilangan kunci kehilangan semacam ini adalah kehilangan tembaga dan kehilangan besi. Kehilangan tembaga merujuk kepada kerugian disebabkan oleh bilangan pusingan koil pengubah. Apabila arus mempunyai demam menurut bilangan pusingan koil, sebahagian tenaga elektromagnetik berubah menjadi tenaga dan hilang. Kerana kola elektromagnetik biasanya terluka oleh wayar inti tembaga dengan lapisan mengisolasi,PotenzaMonitor pengubah minyak tertenggelam, ia dipanggil kehilangan tembaga.

(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

produk baruKebocoran minyak di flange looper

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

Bunyi dalam kes kegagalan fasa


PotenzaPengubah jenis kering 10kV scb12Penghantaran pantas



Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

Mana ia?Apabila sampel minyak digunakan, dan pengubah jenis kering berbeza patut digunakan untuk muatan kuasa berbeza. Jika aras impuls piawai muatan kuasa kurang dari kV, pengubah jenis kering kelas H patut dilaksanakan. Jika aras kesan piawai muatan kuasa melebihi kV. Penukar jenis kering akan diletakkan dengan lem resin epoksi.

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

PotenzaPerhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Dalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

SenicaMaklumat produk lain
  • RadomskoPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikPenggunaan dan penyelenggaraan

    RadomskoPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikPenggunaan dan penyelenggaraan

  • RadomskoJembatan naik HuangshiSebutharga akan lancar

    RadomskoJembatan naik HuangshiSebutharga akan lancar

  • MeletzPlatform type hydraulic boarding bridgeProduk mesti mempunyai kos yang tinggi

    MeletzPlatform type hydraulic boarding bridgeProduk mesti mempunyai kos yang tinggi

  • MeletzHarga platform pemberontak jenis keretapi panduanOperasi khusus industri

    MeletzHarga platform pemberontak jenis keretapi panduanOperasi khusus industri

  • MeletzTekanan hidraulik automatik penuh untuk mesin gulung platBagaimana menangani pelbagai kesukara

    MeletzTekanan hidraulik automatik penuh untuk mesin gulung platBagaimana menangani pelbagai kesukara

  • San JosecitoKomposisi pengubah kuasa jenis keringBekalan

    San JosecitoKomposisi pengubah kuasa jenis keringBekalan

  • KeszthelyPlatform penangkapan diri hidraulikPembangunan jenama yang baik

    KeszthelyPlatform penangkapan diri hidraulikPembangunan jenama yang baik

  • KeszthelyJembatan naik automatikDaya saing dalam penyelenggaraan harian

    KeszthelyJembatan naik automatikDaya saing dalam penyelenggaraan harian

  • segera:Peringatan: Maklumat PotenzaPengubah jenis kering 10kV scb12Penghantaran pantas memberi anda PotenzaPengubah jenis kering 10kV scb12Penghantaran pantas oleh syarikat kami, perkhidmatan PotenzaPengubah jenis kering 10kV scb12Penghantaran pantas dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PotenzaPengubah jenis kering 10kV scb12Penghantaran pantas, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PotenzaPengubah jenis kering 10kV scb12Penghantaran pantas. PotenzaPengubah jenis kering 10kV scb12Penghantaran pantas di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PotenzaPengubah jenis kering 10kV scb12Penghantaran pantas, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!