LubnyPembuat pengubah jenis kering S11Apakah ciri-ciri dari

  • masa pelepasan:2024-04-18 13:58:07
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:409
  • Penerangan pantas:

    Lubny,Pembuat pengubah kuasaKaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasaLubnyPenukar jenis kering yang digunakan u

Kandungan artikel

Pembuat pengubah kuasa

Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

LubnyPenukar jenis kering yang digunakan untuk penukaran tenaga kilang kuasa berbeza dari penukar minyak. Ia diharamkan untuk memimpin jalan di sisi tenaga bawah untuk mencegah lapisan izolasi penukar jenis kering daripada penetrat disebabkan terlalu tenaga disebabkan terlalu tenaga di sisi grid kuasa atau strok kilat pada garis.

Sesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama,LubnyPerbezaan antara pengubah kuasa dan pengubah jenis kering, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

PemalangSecara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.


LubnyPembuat pengubah jenis kering S11Apakah ciri-ciri dari



Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar,LubnyBagaimana untuk memilih pengubah kuasa, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Jaga-jaga untuk operasi percubaan penghasil pengubah kuasa

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Servis yang hebatPengubah kuasa juga digunakan untuk ujian yang dipanggil pengubah kuasa ujian. Ia boleh dibahagi menjadi pengubah kuasa yang boleh dihancurkan, pengubah minyak, ujian kering dan pengubah kuasa ujian lain. Ia adalah stesen kuasa Peralatan ujian as as yang digunakan untuk ujian komunikasi dan pemampatan AC oleh ramai pengguna seperti biro bekalan kuasa dan institusi kajian saintifik digunakan untuk berbagai produk elektrik menurut spesifikasi Biro pengawasan kualiti Komponen elektrik Ujian kekuatan pemampatan insulasi dibawah semasa yang diperlukan akan dilakukan untuk bahan mentah insulasi.

Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

Contohnya, pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.


LubnyPembuat pengubah jenis kering S11Apakah ciri-ciri dari



Dry type transformer factory

manufacturerTerlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu,LubnyPengubah kuasa tambang Ks11, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Pembuat penukar tidak boleh menggunakan kaedah sentuhan tangan untuk mengesan peralatan tenaga tinggi yang bertenaga, seperti penukar dalam operasi dan peralatan pendaratan neutral dari kola penahanan lengkung. For the equipment without power supply and whose shell is reliable grounding device, the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

LubnyShell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

SenicaMaklumat produk lain
  • BertulisPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriPrestasi perlindungan yang boleh dipercaya

    BertulisPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriPrestasi perlindungan yang boleh dipercaya

  • BertulisLif rumah tangga kecilPasaran tetap stabil

    BertulisLif rumah tangga kecilPasaran tetap stabil

  • ProbolinggoPemasangan dalaman pengubah tenggelam minyakBeberapa kaedah ujian bocor

    ProbolinggoPemasangan dalaman pengubah tenggelam minyakBeberapa kaedah ujian bocor

  • Ostrovinkalift hidraulikApakah proses kerja

    Ostrovinkalift hidraulikApakah proses kerja

  • OstrovinkaPlatform jembatan naikApa yang perlu dilakukan untuk menjadikannya lebih kuat

    OstrovinkaPlatform jembatan naikApa yang perlu dilakukan untuk menjadikannya lebih kuat

  • Lido di RomaRampa Lantai MudahKemahiran memadankan warna

    Lido di RomaRampa Lantai MudahKemahiran memadankan warna

  • Lido di RomaPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriSerlahkan kandungan pertumbuhan yang s

    Lido di RomaPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriSerlahkan kandungan pertumbuhan yang s

  • Lido di RomaLif rumah tangga kecil 3 tingkatMengapa ia begitu popular

    Lido di RomaLif rumah tangga kecil 3 tingkatMengapa ia begitu popular

  • segera:Peringatan: Maklumat LubnyPembuat pengubah jenis kering S11Apakah ciri-ciri dari memberi anda LubnyPembuat pengubah jenis kering S11Apakah ciri-ciri dari oleh syarikat kami, perkhidmatan LubnyPembuat pengubah jenis kering S11Apakah ciri-ciri dari dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk LubnyPembuat pengubah jenis kering S11Apakah ciri-ciri dari, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian LubnyPembuat pengubah jenis kering S11Apakah ciri-ciri dari. LubnyPembuat pengubah jenis kering S11Apakah ciri-ciri dari di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di LubnyPembuat pengubah jenis kering S11Apakah ciri-ciri dari, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!