CordobaPengubah kuasa 3150Ia membawa lebih dari sekadar kepantasan

  • masa pelepasan:2024-04-19 10:38:23
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:380
  • Penerangan pantas:

    Cordoba,Pengubah terbenam minyakSolusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan

Kandungan artikel

Pengubah terbenam minyak

Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

CordobaPembuat pengubah mengatakan pada tahap ini, pasar pengubah penyimpanan tenaga China adalah relatif terbelah, ditambah dengan keterangan faktor seperti ambang rendah di lapangan, syarikat yang tidak sama, kekurangan penilaian dan spesifikasi, dan inovasi teknikal yang tidak sesuai, yang menyebabkan pemasaran perlahan pengubah penyimpanan tenaga.

Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

LangkielLupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China,CordobaPeranti Transformer, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.


CordobaPengubah kuasa 3150Ia membawa lebih dari sekadar kepantasan



Apakah mod kawat pengubah jenis kering?

Mengukur dengan tepat kebelakangan setiap fasa angin dan melakukan pengukuran. Jika ada perbezaan besar, ia adalah kesalahan umum angin. Kemudian melakukan pemeriksaan penampilan inti besi, dan kemudian mengukur dengan tepat penentang izolasi antara cip dengan kaedah tekanan AC dan galvanometer. Jika kerosakan tidak besar, cat bahagian yang rosak.

Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

Senarai bahan pemasanganBunyi dalam kes kegagalan fasa

Jika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm, hentikan angkat, stabilkan tutup lonceng,CordobaSuhu maksimum pengubah tenggelam minyak, dan periksa kapasitas bearing inti angkat, pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.

Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.


CordobaPengubah kuasa 3150Ia membawa lebih dari sekadar kepantasan



Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

indeks kualitiApabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

Masa siklus pembersihan dan pemeriksaan kuasa-off akan ditentukan mengikut persekitaran sekitar dan keadaan muatan, secara umum dari setengah tahun ke sekali setahun;

Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.

CordobaBahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda,CordobaPenyembung tegangan tinggi pengubah tenggelam minyak, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, dan kemudian lukis sampel minyak.

Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

SenicaMaklumat produk lain
  • Lido di RomaPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriSerlahkan kandungan pertumbuhan yang s

    Lido di RomaPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriSerlahkan kandungan pertumbuhan yang s

  • Lido di RomaLif rumah tangga kecil 3 tingkatMengapa ia begitu popular

    Lido di RomaLif rumah tangga kecil 3 tingkatMengapa ia begitu popular

  • PamulangPemasangan pengubah distribusiKekuatan dan kelemahan dalam penggunaan produk

    PamulangPemasangan pengubah distribusiKekuatan dan kelemahan dalam penggunaan produk

  • Appeldorenlifter garpuIsyarat pelepasan

    Appeldorenlifter garpuIsyarat pelepasan

  • AppeldorenProdusi jambatan naikKaedah pengisaran yang diperbaiki

    AppeldorenProdusi jambatan naikKaedah pengisaran yang diperbaiki

  • FerraraTekanan hidraulik paksi boarding tetapHarga lebih berpatutan

    FerraraTekanan hidraulik paksi boarding tetapHarga lebih berpatutan

  • FerraraPlatform mengangkat garpu gunting direka sendiriApakah industri yang berkenaan

    FerraraPlatform mengangkat garpu gunting direka sendiriApakah industri yang berkenaan

  • FerraraLif rumah tangga kecil VillaAlat ujian profesional

    FerraraLif rumah tangga kecil VillaAlat ujian profesional

  • segera:Peringatan: Maklumat CordobaPengubah kuasa 3150Ia membawa lebih dari sekadar kepantasan memberi anda CordobaPengubah kuasa 3150Ia membawa lebih dari sekadar kepantasan oleh syarikat kami, perkhidmatan CordobaPengubah kuasa 3150Ia membawa lebih dari sekadar kepantasan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk CordobaPengubah kuasa 3150Ia membawa lebih dari sekadar kepantasan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian CordobaPengubah kuasa 3150Ia membawa lebih dari sekadar kepantasan. CordobaPengubah kuasa 3150Ia membawa lebih dari sekadar kepantasan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di CordobaPengubah kuasa 3150Ia membawa lebih dari sekadar kepantasan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!