AtlantaJembatan naik hidraulik bergerakKepentingan dalam kren

  • masa pelepasan:2024-04-20 12:25:00
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:447
  • Penerangan pantas:

    Atlanta, yang menghabiskan masa dan sukar. Ia juga digunakan untuk memuatkan platform memerlukan pengendalian sekunder manual, p

Kandungan artikel
yang menghabiskan masa dan sukar. Ia juga digunakan untuk memuatkan platform memerlukan pengendalian sekunder manual, platform memuatkan, platform memuatkan bekas, dan sebagainya.

Sekali lagi, perkhidmatan selepas-jualan untuk pemasangan dan penggunaan jambatan boarding tetap biasanya melibatkan menggantikan pompa minyak menggantikan motor, dan menambah minyak hidraulik. Period jaminan biasanya dalam satu tahun, yang boleh diperbaiki dan dikekalkan. Selepas peristiwa jaminan, jika perbaikan diperlukan dengan biaya, harga tidak rendah. Choosing a high-quality and slightly more expensive boarding bridge can reduce maintenance or be maintenance free, buka valv manual dan perlahan-lahan menurunkan jambatan papan. Semasa operasi bibir patut berada sebanyak mungkin di bawah bekas. Selepas mengesahkan bahawa piring bibir terpikat dengan ketat pada bekas, tarik hook keluar untuk hook lubang pin bekas dan memeluknya dengan rantai untuk memastikan rantai tidak melepaskan, kemudian tekan blok brek di kedua-dua sisi.

Adakah anda tahu beberapa ciri-ciri kerja dari jembatan naik hidraulik? Hari ini, saya akan membawa anda untuk memahami!

OrastieJembatan naik bimbit hanya memerlukan satu orang untuk beroperasi, tanpa perlukan bekalan kuasa, dan boleh mencapai muatan dan muatan cepat barang. Jembatan pengangkutan bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan laman muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan,AtlantaJembatan pengangkutan bekas, dan adalah peralatan bantuan untuk muatan dan muatan kargo bersama dengan forklift.

Saya tidak tahu apa jambatan penerbangan hidraulik tetap, apa yang ia lakukan? Seterusnya, saya akan bercakap dengan anda tentang apa jambatan penerbangan hidraulik yang tetap. Jembatan muatan hidraulik tetap adalah peranti jambatan yang digunakan diantara forklift dan trak, memudahkan muatan dan muatan barang.

Jembatan penerbangan tekan hidraulik boleh dibawa: Ia adalah jenis yang digunakan secara luas, sesuai untuk tempat dimana muatan, muatan, dan pengangkutan tidak ditetapkan atau bergerak; Jembatan penerbangan tekanan hidraulik bergerak: sesuai untuk barang yang tetap dan tidak bergerak seperti port, platform kargo, gudang, dll.


AtlantaJembatan naik hidraulik bergerakKepentingan dalam kren



Jembatan, juga dikenali sebagai platform memuatkan dan memuatkan, memudahkan penggunaan orang dalam banyak tugas dan meningkatkan kesempurnaan kerja mereka. Jadi apa yang perlu kita perhatikan apabila menyesuaikan jambatan boarding.

Minyak hidraulik yang digunakan patut disimpan bersih dan tidak dicampur dengan air dan kotoran lain. Ia biasanya diganti setiap enam bulan. Minyak hidraulik biasanya menggunakan N pada musim sejuk dan N pada musim panas. Apabila jambatan boarding gagal berfungsi,AtlantaJambatan naik selesai, segera hentikan operasi dan penyelesaian masalah. Pembuat paksi profesional menjamin kualiti, perkhidmatan, dan kualiti. Selamat datang untuk bertanya dengan telefon

Persekitaran kerja spesifik jambatan naik.

Berapa harganya?Perlahan-lahan berbalik dan letak bekas di bawah bibir di depan jambatan boarding.

Semasa operasi, rantai berguling jambatan naik bimbit tiba-tiba rosak. Based on years of experience, the following summary is made by the editor: Chain fatigue. Due to the constant changes in the load on the chain during movement, the chain plate will experience fatigue fracture or fatigue pitting and fatigue cracks will occur on the roller surface.

Papan.


AtlantaJembatan naik hidraulik bergerakKepentingan dalam kren



Pengecualian: Penggantian atau pembersihan boleh menghapuskan masalah.

Kepastian KualitiSebagai bahagian penting jambatan naik, tinggi boleh disesuaikan mengikut kenderaan-kenderaan yang berbeza barang-barang, sehingga ia boleh menjadi aras dengan platform pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang-barang. Kerana produksi jambatan penerbangan hidraulik elektrik oleh pembuat yang berbeza, tinggi platform desain dan pembuatan dan jarak dari tanah juga berbeza, dengan tinggi yang berlainan dari mm hingga mm. Tinggi strok angkat hidraulik berlainan dari mm hingga mm, dan tinggi jambatan boarding hidraulik elektrik sendiri ditambah tinggi strok adalah mm, yang boleh dipenuhi oleh hampir semua kenderaan kargo (dengan tinggi kenderaan umum ).

Sistem hidraulik mengadopsi produk markah kualiti tinggi yang diimpor,AtlantaJembatan naik hidraulik, dengan prestasi yang baik dan pemeliharaan minimal.

Sistem elektrik jambatan pengangkutan dipenuhi dengan indikasi kesalahan untuk perlindungan bawah kabel dengan papan perlindungan kaki anti tekanan di platform.

AtlantaSaya percaya semua orang mempunyai pemahaman asas tentang penggunaan yang selamat dan cepat jambatan naik, yang merupakan produk yang sangat praktik. Saya harap semua orang boleh memilih jambatan naik yang mereka puas dengan berdasarkan pemahaman mereka tentang artikel ini.

Peluang yang boleh digunakan untuk jembatan naik bimbit: jembatan naik bimbit terutama digunakan untuk memuatkan dan membuang trak dan bekas di kilang, pelabuhan besar, perusahaan industri dan tambang, perusahaan pembangunan, perusahaan batubara, perusahaan batubara dan elektrik, dan perusahaan dan institusi lain. Ia adalah sesuai untuk forklift untuk memuatkan dan membuang barang secara langsung dari platform ke trak tanpa membuang-buang tenaga kerja untuk pengangkutan berbilang, dengan itu meningkatkan efisiensi produksi, mengurangi biaya tersembunyi untuk perusahaan, dan

Alasan: sirkuit terbuka.


SenicaMaklumat produk lain
  • ZhongshanJembatan naik jenis otomatikL

    ZhongshanJembatan naik jenis otomatikL

  • PaksMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikApa sumbernya

    PaksMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikApa sumbernya

  • PaksPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriBagaimana syarikat menonjol

    PaksPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriBagaimana syarikat menonjol

  • PaksMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirMemenuhi permintaan pasaran dengan kualiti

    PaksMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirMemenuhi permintaan pasaran dengan kualiti

  • Al DiwaniyaPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

    Al DiwaniyaPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

  • GroningenChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingCara membuatnya tidak berkar

    GroningenChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingCara membuatnya tidak berkar

  • GroningenJembatan naik keretaAnalisis faktor utama yang menentukan ketahanan

    GroningenJembatan naik keretaAnalisis faktor utama yang menentukan ketahanan

  • DelachtenPaksi mendaki hidraulik tetapCara memilih alat dan program yang betul

    DelachtenPaksi mendaki hidraulik tetapCara memilih alat dan program yang betul

  • segera:Peringatan: Maklumat AtlantaJembatan naik hidraulik bergerakKepentingan dalam kren memberi anda AtlantaJembatan naik hidraulik bergerakKepentingan dalam kren oleh syarikat kami, perkhidmatan AtlantaJembatan naik hidraulik bergerakKepentingan dalam kren dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AtlantaJembatan naik hidraulik bergerakKepentingan dalam kren, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AtlantaJembatan naik hidraulik bergerakKepentingan dalam kren. AtlantaJembatan naik hidraulik bergerakKepentingan dalam kren di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AtlantaJembatan naik hidraulik bergerakKepentingan dalam kren, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!