Jelenia GoraTanda paksi naikRamalan Prospek Industri

  • masa pelepasan:2024-03-28 11:31:56
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:425
  • Penerangan pantas:

    Jelenia Gora,Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar

Kandungan artikel

Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar, motor terbalik,Jelenia GoraJembatan pengangkutan gudang, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

Sistem hidraulik mengadopsi produk markah Itali yang diimpor, dengan prestasi yang baik dan pemeliharaan minimal. Sistem kuasa angkat silinder minyak, plat yang bersandar, operasi silinder minyak atas, dan kecil, boleh disesuaikan dengan lancar. Plat penyesuaian tinggi adalah plat dekoratif dan profil yang dipilih, dengan kehidupan perkhidmatan panjang. Berbagai pembuat kualifikasi jambatan naik selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!

Jelenia GoraJembatan naik bimbit tiba-tiba kehilangan kawalan platform operasi.

Gerakkan tangan untuk mengangkat jambatan papan ke tinggi bekas.

Boleh DuocSeperti yang diketahui,Jelenia GoraRancangan jambatan naik, jambatan penerbangan tetap adalah peralatan bantuan istimewa yang digunakan untuk memuatkan dan memuatkan barang cepat. Mudah untuk dibuang, stabil yang kuat, dan biaya penyelenggaran rendah. Kurangkan kerja dan meningkatkan efisiensi kerja. Mari kita lihat operasi dan kontraindikasi jambatan boarding tetap: operasi utama jambatan boarding tetap adalah menekan tangan lifting untuk mengangkat jambatan boarding tetap ke lapisan at a s kurungan.

Tindakan preventif: Pemilihan minyak patut ditentukan mengikut tanda yang direkomendasikan pembuat, persekitaran kerja mesin, faktor suhu, dll. Untuk beberapa mesin dengan keperluan istimewa, minyak hidraulik istimewa patut dipilih; Apabila pemeliharaan komponen dan sistem hidraulik tidak selesa minyak hidraulik yang tahan memakai dengan prestasi yang baik patut dipilih.

Operasi elektronik sangat mudah. Dengan hanya satu butang, panel pengkondisi akan naik secara automatik. Lepaskan butang, laraskan plat untuk mengurangkan dirinya sendiri dan tali digunakan pada trak.


Jelenia GoraTanda paksi naikRamalan Prospek Industri



Hari ini, saya masih tidak terlalu biasa dengan jambatan hidraulik listrik. Below, the editor will explain the product parameters and specifications related to the length, slope, jembatan naik dibahagi menjadi jembatan naik hidraulik dan jembatan bergerak. Pemuatan dan pembuatan jambatan hidraulik boleh mencapai pemuatan dan pembuatan barang forklift.

Semasa proses penggalian lubang dasar jambatan penerbangan sederhana, tekanan struktur sokongan patut dihentikan, dan perubahan dinding tanah patut diperhatikan setiap masa. Jika ada fenomena yang tidak normal seperti retak ditemui, pembangunan mesti ditangguhkan dan dilaporkan kepada atasan untuk mengendalikan.

Sangat disarankanWhen working in foundation pits or depths, a helmet must be worn.

Adakah anda tahu beberapa ciri-ciri kerja dari jembatan naik hidraulik? Hari ini, saya akan membawa anda untuk memahami!

Udara bercampur dengan minyak hidraulik dalam sistem hidraulik akan melarikan diri dari minyak dan membentuk gelembung di zon tekanan rendah. Apabila ia bergerak ke zon tekanan tinggi, gelembung ini akan hancur oleh minyak tekanan tinggi dan dipampur dengan cepat, melepaskan sejumlah besar panas, menyebabkan suhu minyak meningkat.


Jelenia GoraTanda paksi naikRamalan Prospek Industri



Semak jika valv manual terbuka. Apabila digunakan, ia mesti dibuka, jika tidak jambatan naik mungkin rosak.

NyahkiraKedua, pemasangan jambatan naik mesti memerlukan pegawai yang mengalami pengalaman dengan pengalaman pemasangan dan kemahiran tertentu, atau mempunyai sijil teknikal profesional yang dikeluarkan oleh unit yang berkaitan untuk memastikan pemasangan yang masuk akal, saintifik dan panjang. Lupakan pemasangan dan penyahpepijatan berulang yang boleh mempengaruhi penggunaan.

Bunyi yang dijana oleh kegagalan sistem hidraulik jambatan pengangkutan mengandungi aspek berikut: valv hidraulik dan saluran paip, pompa hidraulik, dan sistem mekanik. Motor elektrik, alternator, atau valv arah elektromagnetik juga boleh menyebabkan bunyi tinggi pada paksi. Pembuat paksi profesional menjamin kualiti, syarikat adalah profesional, bekalan tepat masa, dan berkesan-efektif, dan telah menjadi tanda yang disukai untuk banyak produk wayar. Selamat datang untuk membeli!

Pengeluaran: Tambah minyak hidraulik yang cukup untuk menghapuskan masalah.

Jelenia GoraApa itu paksi penerbangan hidraulik? Jembatan penerbangan hidraulik adalah peralatan bantuan istimewa yang digunakan untuk memuatkan dan memuatkan cepat barang, dan fungsi penyesuaian tingginya boleh membina jembatan antara trak dan platform gudang. Apa langkah operasi yang kita lakukan semasa digunakan?

Apa masalah yang perlu diperhatikan bila menggunakan jambatan boarding? Contohnya, jambatan naik bimbit biasanya digunakan di luar, dan selepas digunakan, mereka juga ditempatkan di luar. Mereka sering terkena angin, hujan, pemeliharaan jambatan naik sangat penting. Apabila hujan, tutup jembatan naik dengan pakaian hujan untuk mencegah kering dan penuaan.

Jembatan naik adalah sesuai untuk berbagai industri penghasilan; Widely used in processing plants, warehouses, storage yards, subway stations, ports, granaries, and other places with large loading and unloading requirements. Memuatkan peralatan ujian yang membawa, memastikan kualiti dan kuantiti; Operasi praktik seorang diri, menguasai ruang dalam yang kurang, mempertahankan efisiensi tinggi dalam memuatkan dan membuang kargo,Jelenia GoraJembatan naik hidraulik tetap, hanya memerlukan operasi praktik seorang diri, membuang dan mengumpulkan untuk mengumpulkan ruang dalam yang kurang, dan keuntungan lain.


SenicaMaklumat produk lain
  • KhorovPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapPengetahuan berkaitan pengelasan produk

    KhorovPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapPengetahuan berkaitan pengelasan produk

  • KhorovEmbedded boarding bridgeApakah kategori persembahan

    KhorovEmbedded boarding bridgeApakah kategori persembahan

  • WichitaJembatan boarding tetap tanahMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa membeli

    WichitaJembatan boarding tetap tanahMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa membeli

  • WichitaPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikSumber inventori spot

    WichitaPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikSumber inventori spot

  • WichitaLif rumah untuk villa tiga lantaiBahan utama untuk pembinaan industri

    WichitaLif rumah untuk villa tiga lantaiBahan utama untuk pembinaan industri

  • HabiganjSenarai harga pengubah kuasaMempunyai peranan membimbing garis pandang

    HabiganjSenarai harga pengubah kuasaMempunyai peranan membimbing garis pandang

  • CharlottePlatform angkat hidraulik kanak-kanak buatan tanganPermohonan dalam pemprosesan bahagian

    CharlottePlatform angkat hidraulik kanak-kanak buatan tanganPermohonan dalam pemprosesan bahagian

  • CharlotteFabrik Penghasilan DengCheQiaoApakah kaedah pengesanannya

    CharlotteFabrik Penghasilan DengCheQiaoApakah kaedah pengesanannya

  • segera:Peringatan: Maklumat Jelenia GoraTanda paksi naikRamalan Prospek Industri memberi anda Jelenia GoraTanda paksi naikRamalan Prospek Industri oleh syarikat kami, perkhidmatan Jelenia GoraTanda paksi naikRamalan Prospek Industri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Jelenia GoraTanda paksi naikRamalan Prospek Industri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Jelenia GoraTanda paksi naikRamalan Prospek Industri. Jelenia GoraTanda paksi naikRamalan Prospek Industri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Jelenia GoraTanda paksi naikRamalan Prospek Industri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!